20090120

The impossible project 2010


話說昨天早晨收到寶麗來專家Hisun Wong王希慎的電郵,告知我這網站。打開看後,的確有點難以置信,網頁做得太靚,內容認真得過份。想著這個不可能的寶麗來重生計劃(The impossible project),會否應該在愚人節的日子才發放;今天早上就收到小丁的快樂電郵和她的博客;唔理真定假,唔理到底全世界知道未,都要在這裡出一個post。網頁的倒數鐘是以秒計的,希望可以準時在2010年見到(舊)產品,他們叫analog integral film,供應給現存世上寂寞但優雅的寶麗來相機。

1 則留言:

小丁 siuding 說...

仲有多條link比你參考呀
http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/smile-polaroid-is-saved-1418929.html

呢條link係我facebook 朋友見到我post出來後send比我看的...哇...polaroid爭住要快d活復呀!太好啦!!